niedziela, 9 września 2012

Versatile Blogger Award.

Versatile Blogger Award

Chciałam podziękować Tynie z In cooking we trust za wyróżnienie mojego bloga do Versatile Blogger Award:)
Jest mi  bardzo miło, jeszcze raz dziękuję.

Zasady polegają na:
1.wybraniu kolejnych 15 blogów
2. Poinformowaniu ich autorów
3. Podziękowaniu za nominację
4. Napisaniu 7 faktów o sobie
5. Umieszczeniu nagrody na swoim blogu

Mój wybór blogów:
1.Just my delicious
2.Burczy mi w brzuchu
3.Na grabinie
4.Domowe wypieki
5.Trying to cook and bake
6.Biblia smaków
7.Mój kulinarny pamietnik
8.Zmysły w kuchni
9.Lepszy smak
10.Słodka babka
11.Słodkie inspiracje
12.Cook yourself
13.Soulstorm-everywhere
14.Uzależniona od gotowania
15.Taste your life

Fakty o mnie:
1. Namiętnie zbieram książki kucharskie z dobrą fotografią
2. Lubię buszować po targach staroci w poszukiwaniu niepowtarzalnych rzeczy
3. Mam słabość do sukienek
4. Lubię nocne pieczenie ciast
5.Kocham filmy Woodego Allena
6. Mogłabym bez przerwy przemeblowywać swój dom, uwielbiam zmiany nawet maleńkie
7. Uwilbiam tarty

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, ale już kilka dni temu wzięłam udział w tej zabawie: http://slodkieinspiracje.blogspot.com/2012/09/7-faktow-o-mnie.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie z wyróżnienie! :-)

    Teraz ja muszę wybrać 15 blogów - jejku, ciężko będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie, ale ja jakiś czas temu postanowiłam nie brać udziału w takich akcjach. W poprzednich latach miałam dwa podobne wpisy, inne akcje, ale podobne. Bardzo mi miło, że wyróżniłaś mój blog, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karina, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie! Ogromnie miło jest być zauważonym wśród tak wielu fantastycznych blogów :)
    Pzdr gorąco
    Aniado

    OdpowiedzUsuń