piątek, 25 maja 2012

Sałatka z pieczonym kurczakiem, szparagami i truskawką.

Są dni kiedy nic się nie chce albo znienacka dopada Cię choroba.
Mnie dopadła. Leżę, czytam i klikam.
Nie mam dziś ochoty gotować.Chciałam ugotować krem szparagowy ale przy moim samopoczuciu sama wizja wyciagnięcia garnka i składników mnie zniechęca. Otwieram lodówkę i szukam...
Znalazłam kawałek pieczonego kurczaka z wczorajszego obiadu, szparagi przygotowane na zupę, sałatę i robię szybki dressing. Teraz mogę wracać do łóżka.




Sałatka z pieczonym kurczakiem, szparagami i truskawką.
duża garść mieszanki sałat
kawałek pieczonego kurczaka
kilka zielonych szparagów- obranych i obgotowanych
kilka truskawek
kawałek pokruszonej twardej fety
1 łyżka prażonych pestek dyni

Dressing musztardowo-miodowy
4 łyżki dobrej oliwy z oliwek
1 łyżka z musztardy
2-3 łyżki soku z cytryny
1 łyżka miodu
sól i pieprz do smaku

Do miseczki wlać oliwę, dodać musztardę .Energicznie mieszać, następnie dodać reszte składników aż uzyskamy jednolity sos.
Do miski wkładamy sałatę, jeśli jest duża warto ja porwać. Dodać kawałki kurczaka, obgotowane szparagi, kilka truskawek. Postpujemy prażonymi pestkami dyni i polewamy dressingiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz