sobota, 12 października 2013

Pomidory faszerowane kaszą jaglaną i fetą.

Pyszna i lekka kolacja.
Napełniłam pomidory kaszą jaglaną z farszem z pomidorów.
W lodówce zostało mi trochę świeżego szpinaku. który też dodałam.
Wymieszałam z fetą i zapiekłam.
Do tego kubek zielonej herbaty. Dla mnie bomba:)




Pomidory faszerowane kaszą jaglaną i fetą.
4 duże pomidory
50 g kaszy jaglanej
50 g fety
ząbek czosnku
mała garść szpinaku- opcjonalnie
sól, pieprz, zioła prowansalskie
Kaszę płuczemy na sitku i zalewamy 100 ml wrzątku.
Gotujemy na małym ogniu aż do wchłonięcia płynu.
Z pomidorów ścinami czubki i je odkladamy.
Ostrą łyżeczką wydrążamy środek.
Kroimy go w małą kostkę i podsmażamy na patelni.
Dodajemy wyciśnięty ząbek czosnku oraz ugotowaną kaszę.
Opcjonalnie możemy dołożyć pokrojoną garść świeżego szpinaku.
Doprawiamy do smaku i mieszamy z pokrojoną fetą.
Napełniamy pomidory i przykrywamy je kapeluszami.
Pieczemy 15-20 min w 180 stopniach.

1 komentarz: