środa, 16 stycznia 2013

Tabouleh czyli arabska sałatka z kuskusem.

Gorący wiatr od Sahary, najwspanialsza miętowa herbata jaką piłam,
 gwar na placu w Marakeszu, zaklinacze węży...
 Kilka lat temu byłam w Maroku, zebrało mi się na fotograficzne wspomienia.
Wtedy chłonęłam wszystko teraz wiedziałabym na czym się skupić.
Gdy przegladam stare zdjęcia brakuje mi na nich
 Może będzie mi dane jeszcze tam wrócić. Postaram się nie długo wrzucić kilka fot z tego pięknego kraju.
 Póki co, coś na ząb :)



Sałatka z kuskusem.

250g kaszy kuskus
1 szkalnka bulionu warzywnego
1 czerwona papryka
1 ogórek
czerwona cebula
1/2 pęczka natki piertuszki
kilka listków świeżej miety
4 łyżki jogurtu naturalnego
sok z cytryny do smaku

Kuskus zalewamy goracym bulionem i odstawiamy aż kasza wchłonie cały płyn.
Paprykę, ogórek i cebulę kroimy w kostkę.
Pieruszkę i miętę drobno siekamy. Dodajemy jogurt.
Łączymy wszystkie składniki.
Na koniec skrapiamy sokiem z cytryny. 

2 komentarze: