środa, 22 stycznia 2014

Ryba w migdałach

Ekspresowy obiad. 
Przed wyjściem z pracy rozmrażam rybę. 
Później w czasie gdy przygotowuje warzywa lub surówkę a rybę marynuję w soku z cytryny. 

Dodatek gotowanych na parze warzyw bardzo mi smakuje. 
Szczególnie gdy do gorących dodam masło z ziołami.

Pycha!



 Ryba w migdałach

filety z mintaja, rozmrożone i osuszone
sok z cytryny
kilka łyżek mąki pszennej
1 jajko
płatki migdałów
sól, pieprz

klarowane masło do smażenia

Rybę kroimy na mniejsze kawałki.
Filety skrapiamy sokiem z cytryny, solimy oraz dodajemy pieprz.
 Odstawiamy do lodówki na ok 30 min.

Łączymy mąkę z migdałami.
Rybę obtaczamy w mące, później w jajku a na koniec w płatkach migdałów.

Smażymy z obu stron, na rozgrzanym oleju.
 Po usmażeniu odsączmy na papierowym ręczniku.

Podajemy z surówką lub gotowanymi na parze warzywami.







4 komentarze:

  1. ja tak zawsze robię kurczaka :) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na wykorzystanie płatków migdałowych jako panierki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W migdałach robiłam już kurczaka oraz schab. Ryba jeszcze przede mną. Ale muszę Ci powiedzieć, że ten obiad wygląda bardzo apetycznie. Normalnie zgłodniałam na jego widok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie proste obiady smakują mi najbardziej :) do tego są pełne zdrowia! fantastycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń