wtorek, 11 czerwca 2013

Konfitura z rabarbaru z grenadiną.

Konfitura jest fantastyczna. Kwaśno-słodka.
Robiłam ja już 3 razy i ciągle stwierdzam, że robie jej za mało.
Znika błyskawicznie:)
Przepis dostałam od Michała "mojego" kucharza.
Dziękuje:)



Wspaniała w połączeniu z masłem i drożdżowym ciastem.


Konfitura z rabarbaru z grenadiną.
1 kg rabarbaru
200 g brązowego cukru
200 ml grenadiny
czerwony ocet winny- do smaku
Rabarbar obieramy, kroimy na 1 cm kawałki.
Na patelni z małą ilością wodą wsypujemy rabarbar.
Dusimy aż będzie się rozpadał.
Dodajemy grenadinę i dalej dusimy.
Odparowujemy. Ma być bardzo gęsta.
Na koniec dodajemy cukier i ocet do smaku.
Smażymy póki cukier się nie rozpusći.

2 komentarze:

  1. jej... koniecznie do wypróbowania i to jak najszybciej, bo rabarbar powoli znika

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaaak!Potwierdzam, jest pyszna!!!

    OdpowiedzUsuń