poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Słów kilka...

Dawno nie było mnie na blogu. 
Musiałam się zdystansować do pewnych ludzi i rzeczy. Przegryźć zawód i rozczarowanie.
 Czuję się oszukana przez osobę, z którą współpracowałam i której niestety ufałam. 
Moje Magazyny na iPada zostaną wycofane z AppStore.
Magazyn o winie, który od grudnia leży w całości gotowy- niestety się nie ukarze.
W magazynie miała się ukazać fotorelacja z winnic na Morawach, napisali do niej znani sommelierzy, były moje przepisy i zdjęcia. Kilka miesięcy naszej wspólnej pracy.

Pozostał smutek i żal. Zaangażowałam w ten projekt ludzi, ich i swój czas oraz pieniądze.
Ogromnie mi przykro. Wyciągnęłam też naukę na przyszłość- zaufanie jest ważne ale papier i zobowiązania na piśmie są najważniejsze. Ludzie dużo obiecują ale niestety w obliczu nieporozumień pokazują swoje prawdziwe oblicze. Oceniamy człowieka po sobie. Tak ja ja bym się zachowała w danej sytuacji ale każdy człowiek jest inny.

To przykre doświadczenie relatywnie mnie wzmocniło, otworzyło nowe drogi i szersze myślenie.

Postanowiłam odpocząć i się otworzyć.

Od jakiegoś czasu współpracuję z klubem sportowym CityZen.
Wróciłam do fotografowania ludzi- szczerze to brakowało mi tego;)
Sprawdzam się też w nowej dziedzinie- fotografii sportowej. Wkręciłam się.

Realizuję także Projekt Sportowiec. Projekt wspaniałych, sportowych osobowości.
Jesienią planuję swoją autorską wystawę. 
Grafik przygotowuje moją nową stronę internetową;)

Znowu zaczęłam wertować książki kulinarne- które szczerze uwielbiam, szukam nowych gadżetów do stylizacji.

Wracam. Do przeczytania wkrótce ;)

P.S. Zajęłam się też swoim ogrodem. Na zdjęciu moja ukochana Budleja Dawida.
Roślina, którą kochają motyle i dzieci ;) 













1 komentarz:

  1. Przykro mi to czytac bo wlasnie przez App Store znalazlam Twoj Blog i pewnie nie jestem jedyna. Powodzenia Ci zycze x Anita

    OdpowiedzUsuń